Predavanja in delavnice

print

Od preprostih krivulj do animiranega filma - Karla Ferjančič

V drugi polovici 20. stoletja sta P. E. Bézier (pri Renaultu) in P. de Casteljau (pri Citroenu) neodvisno
razvila krivulje, ki so omogočale natančno definicijo oblike avtomobilske karoserije. Te krivulje so
poimenovali Bézierove krivulje, z razvojem računalnikov pa so postale nesluteno uporabne in so
dandanes nepogrešljive v avtomobilski, letalski in ladijski industriji, za krmiljenje robotov, modeliranje,
ustvarjanje animacij in še na mnogih drugih področjih. V okviru predavanja bomo najprej spoznali
osnovne principe animacije in kako lahko v računalniški grafiki premikamo virtualne objekte s pomočjo
različnih krivulj. Nato bomo raziskali Bézierove krivulje in nekaj njihovih zanimivih lastnosti. Kot zgled
uporabe se bomo preizkusili v osnovah 3D modeliranja in animacije z brezplačnim orodjem Blender.